Оригінал англійською на сайті sethares.engr.wisc.edu

Люди зазвичай реагують на музику, постукуючи або погойдуючись в ритм, дотримуючись час. В основі подібних звичайних рухів лежить акт пізнання, який нелегко відтворити в комп’ютерній програмі чи автоматизувати за допомогою механічного пристрою. Перші кілька глав «Ритму і трансформацій» задають — і відповідають на — питання: Як нам створити пристрій, який зможе «постукувати ногою» водночас з музикою?

У другій частині «Ритму і трансформацій» описано вплив такої «машини для пошуку ритму» на теорію музики та на розробку електроніки для обробки звуку на кшталт музичних синтезаторів, драм-машини та пристроїв для спецефектів. Пристрій для пошуку ритму є конкретною основою для дискусії щодо взаємозв’язку між когнітивною обробкою часової інформації та математичними методами, що використовуються для опису і розуміння закономірностей, які представлені в даних. У книзі також представлені методи обробки сигналів, методи музичної перекомпозиції та нові види музикознавчих аналізу, які засновані на ударах.

В зручному для браузера форматі є анотований зміст, а також весь перший розділ. Або ж можете перейти безпосередньо до короткого опису кожної з глав:

*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12*

На кожному етапі численні переконливі приклади (загалом більше 400 хвилин) надають конкретні докази того, що обговорення заснованим на реальності сприйняття. Перейдіть до аудіо тізерів для перегляду видів звукових маніпуляцій, які надає «Ритм і трансформації».

Ця «фотографія» Скотта Джопліна — візуальний колаж, що складається з безлічі маленьких картинок; натисніть на Rag Bag # 1 або Rag Bag # 2 щоб ознайомитись з аудіо аналогом — композицією, що складається з безлічі маленьких композицій. Конструкція таких звукових колажів детально обговорюється в Главі 10 «Музична композиція та перекомпонування».

Або, можливо, ви б вважали за краще швидко переглянути аудіо приклади, які на даний момент є в Інтернеті? Спробуйте ці. Більш повні списки наведені згідно з главами, хоча тут розміщено лише невеликий відсоток того, що є вмістом CD «Ритму і трансформацій».